Alla inlägg den 22 april 2013

Av mini-trollet - 22 april 2013 16:11

Tänkte skriva ner några av de konstiga drömmarna jag har haft under sista tiden.. 


- Jag drömde att jag var gravid och åkte med Trollet till sjukhuset. När vi kommer dit får vi ett rum och jag ska gå in och kissa på toaletten, då känner jag hur det börjar trycka på och när jag känner med handen så är huvudet påväg ut. Jag skriker på Trollet att trycka på larmknappen, vilket han gör. Sedan börjar jag krysta inne på toaletten och plötsligt kommer bebisen ut och jag får fånga den med händerna för att den inte ska plumsa ner i toaletten. Men när jag börjar torka av och amma bebisen så visar det sig att det är en kattunge jag fött.. Föda barn gjorde inte ont, men amma var ett helvete ;) haha

- Drömde att jag kom hem till lägenheten och då är dörren uppbruten och en man står inne i ett rum och har gjort inbrott. Han slår mig över ansiktet och springer därifrån. Jag ringer Trollet och han kommer hem för att hjälpa mig. Då det gör så ont i ansiktet så ska vi gå till apoteket men påväg dit så är det inbrott i en affär och männen tvingar ner både mig och Trollet på marken och håller en pistol i ansiktet på mig. Jag skriker och gråter och säger att jag är gravid och att de inte ska döda mig. Sedan kommer vi plötsligt hem och då får vi veta att det är en smitta som brutit ut i Norrköping och staten har bestämt att spränga hela Norrköping och alla som är där.

- En GALET erotisk dröm med trekant, orgie osv. Men framförallt var min mission med all denna sex att finna Trollets g-punkt. Jag försökte finna den både från... det anala och orala (?) hållet ;) När jag äntligen hittade g-punkten så var det som en "knapp" ssom satt där inne.. När jag började trycka på den så lossna den och gled runt där inne.. SÅ äcklig yta var det på knappen, ryser av att tänka på det, haha. 

- Nu inatt så drömde jag att jag började tvivla på om jag skulle behålla bebis. Sedan bestämde jag mig för att inte behålla då det var en festival och en stor fest som jag ville kunna dricka på och ha roligt.. När jag berättade det för alla att det blir abort så blev alla jätte glada och sa grattis (?) och allt. Blev lite av en gatufest.. 

Ja... Helt sjuka drömmar som sagt :P Men dröm 2 och 4 var så obehagliga och så verkliga att när jag vaknade så var jag riktigt nedstämd och ledsen, för det kändes så verkligt. Dröm 2 höll mig ju trots allt vaken i 2h.
Men det jag kan säga är att det finns ganska tydliga anledningar till drömmar :P 
Dröm 1. Oro inför förlossning
Dröm 2. Rädla för vad som kan hända med bebis
Dröm 3. Ja kan väl sammanfatta det med alla graviditetshormoner ;P
Dröm 4. Oro inför att berätta för alla om graviditeten

Sedan slänger jag in en bild på magen också. Tyvärr va kjolen som jag vill ta alla bilder med i tvätten så fick bli ett linne som kjol, haha. 

    v.10 (9+0)

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards