Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

"Friskt.Man vill att det är friskt"

Av mini-trollet - 11 juli 2013 10:15

Lilla, lilla bebis, som vi undrar hur du ser ut :) Men det spelar ingen roll, bara du mår bra! 

I måndags var vi på babyproffsen och tittade runt. De har ett erbjudande där att handla 3 och få billigaste på köpet, trevlilgt tänkte vi ;) Så det blev en manuell bröstpump (och jag förstår nu varför amning kan vara smärtsamt i början), ett färgglatt babygym och skötbädd (då vi redan har skötbord). Dessutom fick vi en babybox med lite smått och gott ^^
Vi provkörde även barnvagnar. Vi är ju sugna på en Urban Jungle men de säljs inte längre på babyproffsen. Så vi hittade det motsvarande som är Baby Travel Amsterdam. Gillar verkligen den!! 3hjul, smidig, snygg, lättmanövrerad, stora hjul så man kan gå i lite terräng, ställbart handtag osv osv. Precis vad vi letat efter. Dessutom inte galet dyr, även om det är mor och far som köper den till oss så anser vi inte att priset behöver vara helt uppåt väggarna :) 

Nu ska jag ta en långpromenad och sen ska jag (och självklart bebis) och Trollet iväg och bada i det fina vädret. ^^

Sedan har jag börjat få en hormonrand hela vägen upp till bröstbenet. Bulan börjar även synas framifrån, ser dock mest småfet ut, haha. På bilden syns en SVAG hormonrand (syns mer i verkligheten) och en liten bula <3
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mini-trollet - 20 september 2013 13:56

Ja det var verkligen länge sedan jag uppdaterade. Varför frågar ni er själva? JO för att vi just nu håller på att skriva på c-uppsatsen, något som tar upp större delen av tiden, orken och humöret ;) Det är inte roligt ALLS, men för att någon gång bli...

Av mini-trollet - 3 september 2013 16:40

Idag gick jag in i v.29 vilket innebär att jag nu räknas som höggravid (!?) Vad hände? Hur kom jag såhär långt i graviditeten.. Jag är höggravid, gått in i sista trimestern och har mindre än 3månader till beräknad förlossning, HERREGUD! Börjar nästan...

Av mini-trollet - 30 augusti 2013 11:28


Häromdagen var jag hos barnmorskan igen.. Allt såg jätte bra ut!  Hb: 129Bl.skr: 5,4 (1h efter jag ätit)BT: 120/80 Bebis: 147slag/minSF: 27 Vikt: +3,2kg Jag måste säga att jag är "stolt" över min kropp som har 129 i hb när jag är gravid i v.28 oc...

Av mini-trollet - 26 augusti 2013 13:07

Oj vad länge sedan jag skrev här, men jag och sambon tog internet-uppehåll under vår gemensamma semester för att verkligen vara med varandra :) Det har varit fantastiskt! Vad har vi gjort då? - Jag fyllde år & hade fest- Åkte till Ullared- Badade & v...

Av mini-trollet - 6 augusti 2013 09:47

Vad svårt det är! Iaf nu på när det är så varmt ute, jag har köpt 2par byxor och några tröjor och nu vill jag inte köpa något mer. (förutom amningsbh osv, men det köper jag på slutet) Det enda jag klarar att ha på mig är klänning men hittar inga söta...

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards