Alla inlägg den 11 april 2013

Av mini-trollet - 11 april 2013 00:59

Ja här ligger jag och vrider mig i sängen... Däckade i soffan efter praktiken, sov 2h, drog och träna, somnade igen 30min och nu ligger jag här vaken. Det är inte lätt att balansera denna galna trötthet som kommer över mig vissa dagar! Om jag inte sover lite på eftermiddagen så är jag inte en människa, bara ett åskmoln som inte har ork att varken träna eller vara trevlig. Men idag tog jag det för långt med TVÅ "små" power-naps. ;) 
Nu får jag mitt straff! Tur att jag går kvällspass imorgon, annars hade jag börjat få panik över min insomnia :P


På tal om grav.symtom Jag börjar känna av illamående mer och mer. Imorse fick jag inte i mig frukost först kl. 11.00 och då gick jag ändå upp 06.00 Fick inte i mig mycket heller. Vid lunch fick jag tvinga i mig maten och efter träningen fick jag vänta ca 1h innan jag kunde äta. Men så länge jag inte spyr så är det helt okey ;) Får ju i mig tillräckligt med vatten samt mindre mängder mat, så det är absolut överkomligt :)


Tur att min sambo är så hjälpsam :) Han lagar vad jag än ber om (när jag är iväg och tränar), hämtar vatten åt mig så jag dricker ordentligt och så fort jag påpekar någon doft som gör mig illamående tar han bort det. Älskade Trollet
Skönt att vi båda vet rutinerna ;)
 


Jaja dags att försöka sova igen :) Natti natti!

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards