Alla inlägg den 4 april 2013

Av mini-trollet - 4 april 2013 12:59

Idag ringde jag till barnmorskemottagningen, fick bli på Vrinnevi, har läst och jämfört lite mellan Lovisa barnmorskemottagning och Vrinnevi.. Valde Vrinnevi för det blir enklast för oss, ligger närmre + att det är ändå där man gör UL så ja.. :P 
Men fick inte tid först 23/4, jag trodde att vi skulle få tid fortare då jag redan är i v.7 (6+5) så blir inte inskrivningssamtal först v.10, dock blir det troligtvis inte UL då, men ska försöka överdriva lite för att kanske få ett ;)
Ska bli spännande... 
Pratade mer med mannen igår om att jag skulle ringa och om vi är helt 100% på detta nu. 
Han är så söt, han är helt bestämd på att han vill behålla det trots att det inte är bästa tajmningen, men att om jag vill ta bort så stöttar han mig. Han är allt underbar :) 
Men nu är det bestämt, bebis stannar (enligt oss iaf) men man vet ju aldrig va "naturen" hittar på.. 
Jag vacklar fortfarande men tror att det är ganska normalt att vara livrädd i början :P Haha.. Jag ser fram att berätta för sambons familj, mina vänner hemifrån men INTE vännerna här i Norrköping.. Då de troligtvis inte blir glada då det innebär att jag inte fortsätter i klassen :o Men det kan jag ju fundera på i 1månad till ungefär innan det är dags att berätta.. :) 


Kram

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards