Alla inlägg den 7 april 2013

Av mini-trollet - 7 april 2013 16:06

Vad lugn helg detta blev.. Bara myst med mannen hela helgen, han har blivit så mysigt kärleksfull och hjälpsam sista tiden :) Helt underbart.. 
Pratade med mor min idag, hon verkar inte speciellt glad över situationen, jag tror att hon önskar att vi inte skulle behålla bebis tyvärr. Det gör mig lite ledsen men samtidigt så förstår jag varför hon är orolig, hon vill ju bara mitt bästa. Förhoppningsvis blir hon gladare över situationen snart :)


I veckan har jag varit jätte hungrig bara 2h efter jag ätit något.. Men NU blir jag inte hungrig alls, äter bara för att jag vet att jag ska, inte för att jag är sugen.. 
MEN märker att magen börjar bli lite svullen, måste träna på lite hårdare nu så jag inte ligger på latsidan bara för att jag är så trött hela tiden. Bebis behöver motion :) Imorgon börjar dock VFU'n på psyk så ingen träning imorgon då jag går kväll så får bli hårdträning på tisdag :) 
Det var allt för idag, haha..


PUSS

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards