Alla inlägg under mars 2013

Av mini-trollet - 27 mars 2013 20:55

Det var länge sedan jag var här inne, nästan exakt 1 månad sen.. Skäms på mej! Detta ska ju vara lite av en dagbok för mej (eller veckobok) så jag kommer ihåg mitt liv ;) 
Men senast skrev jag om tenta, hur gick det då? Jo efter jag hade skrivit kändes det faktiskt ganska okej, trodde det skulle kännas som jag sprungit 3mil och sedan rakt in i en betongvägg.. Men icke!
Sedan fick jag svaret, JAG KLARA DEN?! Helt sjukt, pluggade alltså intensivt i 4dagar och klarar den, sjukt stolt över mej själv iaf ;) 
Sedan har jag något mer att skriva.... Jag har fått ett positivt grav.test Kan inte ens fatta det när jag skriver. Visst vi har velat ha barn tillsammans länge, men hade tanken att det skulle ske när min utbildning var klar. TJI fick vi, om bebben stannar så får vi i slutet av november. Ångest, båda fick panik, vad gör vi nu? Båda vill ha bebis, men ekonomi, utbildning, bil, ja allt?! VÄLDIGT oplanerat...
Efter mycket velande fram och tillbaka (om vad som är bäst för bebben & för oss) så ska vi nog behålla bebis. Om den vill stanna kvar, är bara i v.6. 
Så nu ska vi byta lägenhet (till en lite mindre&billigare), troligtvis sälja bilen och köpa en pålitligare, min examen blir lite framflyttad (1 termin troligtvis) och mannen får löneförhöjning precis innan bebbe kommer. 
JA så långt har vi kommit... Herregud jag har panik.. Jag ska alltså berätta för mina föräldrar snart? Och dom som hela tiden tjatat om att jag måste gå klart utbildning innan några större beslut tas HOPPSAN.. 
 
Ja det var väl den uppdateringen. Skriver om själva "graviditeten" (va sjukt det låter) någon annan gång när jag har tid.. Så jag kommer ihåg hur allt gick till :) 
Hejs!

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards