Alla inlägg den 15 maj 2013

Av mini-trollet - 15 maj 2013 11:06

Idag är förhoppningsvis sista dagen i vecka 12!!! Vilket innebär att imorgon är v. 13 och missfallsrisken har minskat med 65%, det känns helt sjukt. Även fast jag har känt mig väldigt lugn ang. missfall så har jag varit det för jag har varit ganska säker på att det skulle bli missfall konstigt nog. Men nu är jag nästan där och det känns helt galet. 
Idag är det även 2dagar kvar till ultraljud igen, få se Mini-Trollet och få svar på kub-test :) Känns nu istället som jag väntar på att kub-testet ska visa att det är hög risk att något är fel. MEN om det visar att risken är låg och allt ser fint ut så ska jag sluta tro det värsta och bara njuta :) 
Jag berättade för en vän i förrgår, hon blev så glad och sa grattis flera gånger och skickade söta sms efter vi sagt hej då och ja, det var underbart att berättat för någon :) 

Magen har fortfarande inte växt något, det lär väl ta 2veckor till eller något sådant innan det börjar ske något, som jag längtar :)


 

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards