Alla inlägg den 1 maj 2013

Av mini-trollet - 1 maj 2013 13:32

Oj det var länge sedan jag skrev. Men jag har varit SÅ trött... Livet är just nu bara vfu och sova, har knappt orkat träna något alls, endast varit ute på promenader! 
I helgen så var jag då på fest och drack mitt alkoholfria vin. Jag tror inte någon förstod något alls, dels för att jag hade så kul så jag skrattade så jag grät x flera under kvällen samt dansade. (något som jag annars bara gör onykter men kvällen var så lyckad så dans kändes obligatoriskt ;)) Dock gick jag hem ca 01.30 då jag var så trött att jag hade fått huvudvärk. Men var verkligen värt det, galet rolig dag/kväll :) 


I förrgår kom syrran och hennes sambo på besök då de skulle till Uppsala och jag sa åt dem att svänga förbi oss för lite fika när de ändå åkte förbi. Så vi satt och fikade och pratade ungefär 1h. Sedan sa dem att de var tvungna att åka vidare så jag bara slängde ur mej nyheten (hade ju tänkt att berätta det "fint" för henne, men fanns inte tid).

Jag - Ja men då måste jag väl berätta nu då, du ska bli moster. 
Syster - ........... va sa du?
Haha herregud vad hon såg chockad ut, ansiktet blev helt tomt... Jag börja gråta (har ju blivit så gråtmild) och hon börja gråta, tydligen började nästan Trollet gråta också. Vilket jag blev chockad över då jag ALDRIG sett honom gråta under vår tid tillsammans. 
Men syster grattade massa och verkade bli riktigt glad för vår skull och frågade massa frågor och vi förklarade och berättade. Var SÅ skönt att berätta för henne :) Nu vet min familj, förutom bästa vännen som jag ska berätta för direkt när jag åker hem och hälsar på nästa gång :) 
Idag är det även exakt 1vecka till UL!!! ÅH vad jag längtar att få se mini-trollet! :D 


Ska börja skriva lite oftare nu, tröttheten får inte stoppa mej :P 

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards