Alla inlägg den 9 maj 2013

Av mini-trollet - 9 maj 2013 10:39

Igår så var jag och Trollet på UL för att se lille skruttet. 
För det första ska man ju ha så fylld blåsa man kan vid UL, vilket innebar att jag höll mej i flera timmar och trodde jag skulle spricka när hon tryckte till med UL mot magen, haha. Hon sa t o m: där ser vi en fin välfylld blåsa, haha.
Och lillen då? Jo han såg perfekt ut :) Rörde sig HELA tiden vilket innebar att det inte blev en jätte bra bild samt att barnmorskan fick svårt att mäta nackspalten. Vi såg ett tickande hjärta, två armar, två ben och en söt liten profil :) Men tyvärr blev jag tillbaka flyttad som jag misstänkte och det innebär att jag IDAG är v.12 (11+0) och att jag började känna grav. symtom bara 1vecka efter att ägget fastnat (shit). Men tillbaka flyttningen innebär också att bebis var för liten för att göra fosterdiagnostiken. Men det gör mej INGET för därmed fick vi en till UL-tid fredag nästa vecka (17/5) då man får se den lilla igen och förhoppningsvis tydligare och få en bättre bild ;) 

Men det var verkligen underbart att se ett tickande hjärta. Trollet fråga hur jag inte kunde känna bebis då hen rörde sig så himla mycket, haha. Hoppas ni ser, i profil, här har ni det lilla knytet:
 
Längtar inte alls till 17/5 nu ;P 

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards