Alla inlägg den 4 maj 2013

Av mini-trollet - 4 maj 2013 18:48

Hjälp vad veckorna rullar på :) Redan lördag=går in i ny vecka! Så enligt mina egna beräkningar så är jag nu alltså i v.12 (11+0) och här är min v.12 mage (syns fortfarande inget förutom lite svullen): 
 
Min kropp är fortfarande arg på mig.. Brösten känns som de ska dras av kroppen och tröttheten gör mig till en zombie :P Men det borde ju faktiskt snart lugna ner sig! 
Idag har varit en underbar dag, jag och Trollet har varit ute på promenad, ätit glass och bara njutit.. Han verkar bli mer och mer nyfiken på magen och pussar och känner lite om morgnarna för att se om något har hänt. Hur mysigt som helst, vad kär jag är :) Han har även dragit ner MYCKET på ciggaretterna och tuggar sina tuggummin, så snart är han nog rökfri vilket känns underbart! Slippa känna den doften hela tiden! 
Igår så pratade vi även om att flytta från Norrköping och bo hemma i viken.. Så Trollet ska börja söka lite jobb där och vi håller koll på lägenheter. Det skulle kännas underbart att flytta hem, nära familjen och alla vänner. Jag ÄLSKAR Norrköping, men jag älskar det som en student. Tror inte att jag kommer älska det som en familj, därför vill vi tillbaka hem efter sommaren/början av nästa år. Men ja, får se hur allt blir :) 

Hoppas ni också har en fin lördag i det underbara vädret <3

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards