Alla inlägg den 10 maj 2013

Av mini-trollet - 10 maj 2013 15:42

Jahopp nu har jag väl haft min helg då. Ledig torsdag, fredag och nu har jag vfu lördag, söndag och sen skola på måndag igen då vfu-perioden är klar. Känns väldigt tråkigt att det blev att min enda helg blev helgen innan skolan drog igång igen... Hade gärna haft ledigt i 4dagar och myst med Trollet i det fina vädret! 
Även fast vfu-perioden har varit väldigt rolig och lärorik ska det bli skönt att slippa de tidiga morgnarna och sena kvällarna, min preggo-trötthet + insomningsproblematik gör mej inte rolig ;P 
Nästa helg och helgen efter det ska jag hem till mor och far. Samt träffa vännerna & svärföräldrarna och berätta den lilla nyheten ;) Ska bli SÅ roligt att berätta för bästa vännen, Ebba (som redan har barn) och svärföräldrarna.. Resten av vännerna ska också bli kul, men framför allt dessa ^^

Nu ska jag försöka få lite ork och ge mig ut på en promenad i det fina vädret. Sedan baka kärleksmums till sista vfu-dagen. Bakade chokladbiskvier för första gången igår, det tog tid men blev väldigt bra för första gången ;) 
Jaja, hoppas ni får en fin helg :)

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards