Alla inlägg den 25 januari 2013

Av mini-trollet - 25 januari 2013 22:17

Så då var första skolveckan avklarad! Det har varit kämpigt av 2 anledningar:

1. Jag har insomningsproblem sen barnsben=gå upp tidigt är jäkligt svårt

2. Jag har träffat vänner och druckit för mkt vin ;)
I tisdags var jag ute med några vänner och bara satt på ett chillställe och klunka öl samt vin. 
Sedan igår (torsdag) så var det nollefest på kårhuset, jag hade planer på att inte gå då jag hade arbetsintervju inför sommaren idag. MEN så ringde en kompis och tjata, så vad gör jag? Hänger med såklart?! Öl, vin, shot = en full och glad Anna. RIKTIGT rolig kväll och jag är faktiskt glad att jag följde med. Arbetsintervjun gick dessutom jätte bra och de sa direkt att de ville erbjuda mej jobbet, jag tackade ja och nu slipper jag tänka mer på det :) GÖTT!
Ja mat då? Nja har varit väldigt dåligt under veckan, hoppat kvällsmat nästan varje dag och frukosten ibland. Därmed inte så mycket spännande att lägga ut. Idag så åt vi faktiskt Texas Longhorn (MUMS) då det är fredag och vi är lata ;) 

Imorgon ska jag och sambon ha fest här hemma, kommer lite olika kompisar och sen går vi ut på kravall :D 


SÅ en snabb uppdatering, nu ska jag glo på film och mysa i soffan. Trevlig fredag! :D

PS. En snygg bild på hur jag sett ut efter bortoperationen av tanden ;)
 
DS.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards