Alla inlägg den 30 juni 2013

Av mini-trollet - 30 juni 2013 15:49

Oj jag hade skrivit massa innan midsommar... Men det kom visst inte med, typiskt! 
Men det stod några rader om min otroliga dåliga närvaro. Jag ber om ursäkt, ville ju att bloggen skulle bli en dagbok och att jag uppdaterade ofta. Men jag har så mycket just nu, jobbar 6dagar i veckan, haft inneboende, midsommar, bråvalla och ja... Mycket! 
Hoppas ni har tålamod med mej och inte ger upp hoppet! Jag vill/ska blogga oftare. Skärpning! Vill ju ha en bra uppdatering så jag kan gå tillbaka och titta över vad jag skrivit för att kunna skriva i bebisbok längre fram :) 

Så jag ber om ursäkt! Om ni tycker jag uppdaterar dåligt, skriv en kommentar att "nu är det dags att du skriver" så jag får en spark i rumpan ;) Och tack för er som kommenterade kring FVP, det värmer mitt, trollets och bebis hjärta :)

KRAM! 

OPS

Av mini-trollet - 30 juni 2013 15:45


Midsommar var underbart, berättade för hela släkten om bebis, gick sådär då jag är blödigast i världen just nu, fick knappt fram ett ord, haha! Men alla blev väldigt glada :) 
Har även skrivit ut det på FB även fast vi hade tänkt skippa det, men bestämde oss för att lägga ut för att vi helt enkelt är så glada för vår lilla bebis :) Bra reaktioner även där förutom några av mina vänner som blev mindre lyckliga, som jag misstänkte ;) Men de flesta tyckte det var jätte roligt!
Vi har ju inhandlat flera saker nu bl a kläder, babyskydd, filtar, sängkläder, skötselsaker (nagelsax osv) och vi ska få spjälsäng av svärföräldrarna och barnvagn av mina föräldrar :) Underbart! Dessutom har vi fått skötbord och kläder av vänner till familjen :) Så skönt! 
 

Bebis har även börjat sparka nu! Det är otroligt häftig känsla.. Kände fladder i några veckor och i 17+6 (v.18) så började jag känna små sparkar som blir allt starkare, jag älskar det! Har även börjat få mage, syns en hård bula när jag ligger ner, vilket Trollet älskar. Han pussar och myser med magen VARJE morgon och kväll. Så sött :) 

Vi är helt enkelt i en liten lyckobubbla just nu <3

Magen v.19 (18+0)
 

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards