Alla inlägg den 13 juni 2013

<3

Av mini-trollet - 13 juni 2013 20:33

ÄNTLIGEN svar på FVP. Men inte igenom brev, vi fick ju höra att vi skulle få svar SENAST måndag.. Men måndag, tisdag, onsdag gick och idag sprang jag ner för att kolla brevlådan och den var tom även idag. Då blev jag så frustrerad att jag ringde till överläkaren på ultraljudet efter mycket sökningar på internet så hittade jag numret.. 
Hon blev mycket chockad över att vi inte fått brev och bad jätte mycket om ursäkt men meddelade att alla var precis som det skulle och bebis är frisk. <3 Jag skällde ut systemet lite och hon bad om ursäkt flera gånger.. Ja okey då, men jag är fortfarande sur, GALET DÅLIGT!
Men huvudsaken är ju att bebis mår bra <3 Nu kan vi äntligen börja glädjas igen, att jag dessutom börjat känna lite fladder i magen gör ju allt ännu bättre :) 
För att fira det glada beskedet så åkte vi och handlade lite saker idag.

Lite kläder, skötselsaker till bebis, tofflor och en graviditetsbola till mej som nu dinglar vid magen ^^ MYS! Lägger upp en bild på det en annan dag, för nu ska jag mysa med min man och fira med lite alkoholfri cider ;) 

PUSS

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards