Alla inlägg den 3 september 2013

Av mini-trollet - 3 september 2013 16:40

Idag gick jag in i v.29 vilket innebär att jag nu räknas som höggravid (!?) Vad hände? Hur kom jag såhär långt i graviditeten.. Jag är höggravid, gått in i sista trimestern och har mindre än 3månader till beräknad förlossning, HERREGUD! Börjar nästan känna lite stress för allt går så fort, det är "bara" c-uppsats som ska hinnas med innan bebis men det känns som att i den här takten så kommer jag knappt hinna gå på toa innan bebis kommit. 

För att bearbeta all förändring som snart kommer ske rör jag på mig. 

Jag försöker nu ta dagliga promenader och det känns bra trots att det går i ca 1km/h ;) Men det är något iaf! Lite träning blir det också men inte så mycket som jag egentligen skulle vilja men jag får ändå anse mig vara ganska nöjd med mig själv. Dock har jag börjat känna sug efter onyttigheter nu. Allt från choklad till chips och det är hela tiden, väldigt jobbigt! Men jag står emot så mycket jag orkar, om inte annat så syns det på vågen nästa vecka :S 

Aja mindre nojja, mera verkstad ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

22årig tjej som bor i Norrköping med min sambo "Trollet". Fick i mars 2013 veta att jag är gravid, efter mycket om och men så bestämde vi oss för att behålla "Mini-Trollet" och SOM vi längtar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards